دستگیری سوداگر مرگ در سمنان / او هروئین حمل می کرد

به گزارش رکنا،  رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان گفت: پنج کیلوگرم هروئین متعلق به یک تبعه افغان، جاسازشده در خودروی سواری پژو، در محور گرمسار- سمنان شناسایی شد.

سرهنگ عباس نادعلی روز دوشنبه به رسانه ها اعلام کرد: در پی اقدام اطلاعاتی گسترده و شبانه‌روزی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان، خبری مبنی بر حمل ، جابه‌جایی و قاچاق محموله ای از مواد مخدر توسط یک تبعه افغان برای پلیس محرز شد.

بازداشت قاچاقچیان مخدر در سمنان

وی یادآور شد: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد این سوداگر مرگ با خرید مقدار قابل توجهی مواد مخدر صنعتی از پایتخت کشور قصد انتقال و توزیع آن در استان سمنان را دارد.

نادعلی به تشکیل تیم ویژه و انجام اقدامات قانونی ماموران انتظامی در این راستا اشاره کرد و گفت : عصر دیروز یک دستگاه خودروی ۴۰۵ توسط عوامل انتظامی در محور گرمسار- سمنان شناسایی و پس از توقیف ، در بازرسی از خودرو پنج کیلوگرم هروئین جاساز شده از این خودرو کشف و دو سوداگر مرگ نیز در این راستا دستگیر شدند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان از تکمیل پرونده و معرفی ۲ قاچاقچی دستگیر شده به مرجع قضایی اشاره کرد و گفت : پلیس برای کنترل و کاهش این بلای خانمانسوز همواره با جدیت و شدت بیشتری طرح و برنامه‌های پیشگیرانه خود را ادامه خواهد دادبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 583615 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟