پلمب 14 آرایشگاه زنانه در اسدآباد

به گزارش رکنا، موسی‌رضا غفاریان با تأکید بر اینکه آرایشگاه های زنانه اسدآباد از پذیرفتن عروس خودداری کنند، مطرح کرد: با آرایشگاه های پذیرای مشتری عروس برخورد و نسبت به پلمب آرایشگاه اقدام می شود.

وی با بیان اینکه چاپ هر گونه کارت عروسی و ترحیم در سطح شهرستان ممنوع است، افزود: با چاپخانه هایی که نسبت به چاپ کارت عروسی و ترحیم اقدام کنند علاوه بر برخورد با چاپخانه با اتحادیه چاپخانه شهرستان نیز برخورد خواهد شد.

کرونا بازهم آرایشگاه های همدان را تعطیل کرد

غفاریان با اشاره به پلمب ۹ باب چاپخانه از ابتدای سال تاکنون در اسدآباد به علت چاپ کارت های عروسی و ترحیم تصریح کرد: تاکنون چهار مغازه گل فروشی نیز به علت گل آرایی و تزیین ماشین عروس پلمب شده که در همین راستا با توجه به محدودیت های اعلام شده در شهرستان گل فروشی ها باید از تحویل هر گونه ماشین عروس برای تزیین خودداری کنند.

وی همچنین از تشدید بازدید و نظارت بر نانوایی های سطح شهرستان خبر داد و یادآور شد: در حال حاضر براساس مصوبات ستاد کرونای شهرستان بازدید از نانوایی ها به صورت ویژه در راستای رعایت پروتکل ها در دست انجام قرار دارد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شهرستان اسدآباد دارای ۳۱۰۰ واحد صنفی در قالب ۱۷ اتحادیه است که از این تعداد ۲۷۶۰ واحد فعال بوده و فعالسازی مابقی در دست اقدام قرار دارد، خاطرنشان کرد: اتاق اصناف شهرستان طی سه ماهه ابتدای امسال ۴۶۰ مورد بازرسی و ۳۵ مورد گشت مشترک با سایر ادارات از واحدهای صنفی سطح شهرستان انجام داده که این موارد بازدید و گشت منجر به جریمه ۵۱ واحد و صدور ۱۴۷ مورد اخطار شده است.

رئیس اتاق اصناف اسدآباد از پلمب ۳۵ واحد صنفی شهرستان در سه ماه ابتدای امسال خبر داد و اظهار کرد: این واحدهای صنفی به علت نداشتن پروانه کسب و یا سرپیچی از دستورات ستاد کروناویروس شهرستان در مدت فوق پلمب شده اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 583607 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟