اعترافات عجیب یک سارق زن / او در اصفهان جیب حرفه ای بود

به گزارش رکنا،  رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری زنی که با شگردی خاص از کیف بانوان سرقت می کرد، خبر داد و گفت: متهم به 34 فقره سرقت با این شیوه اعتراف کرد.

سرهنگ" حسین ترکیان" اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از بانوان به کلانتری 35 بازار مبنی بر سرقت گوشی تلفن همراه و وجوه نقد از داخل کیف آن ها موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل اصلی این سرقت ها به پایگاه شرق پلیس آگاهی استان اصفهان ارجاع داده شد.

اعتراف به 34 فقره سرقت از بانوان

وی افزود: در این خصوص پرونده تشکیل و کارآگاهان تحقیقات علمی و تخصصی خود را آغاز کرده و با استفاده از یک سری اقدامات پلیسی موفق شدند، هویت زنی که در زمینه جیب بری فعال بوده و دارای سوابق متعدد کیفری بود را به دست آورند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: با شناسایی متهم، کارآگاهان طی یک عملیات ویژه با هماهنگی مقام قضائی متهم را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از محل نیز 6 دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه را کشف کردند.

این مقام انتظامی بیان کرد: متهم پس از مواجهه با مدارک و مستندات محکم پلیس لب به اعتراف گشود و به 34 فقره سرقت اعتراف کرد که در نهایت پس از شناسایی شاکیان و تکمیل پرونده وی برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 583561 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟