دستگیری سارق خانه در  خمین

به گزارش رکنا، سرهنگ فکوری افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت منازل قدیمی و ساختمان‌های نیمه کاره در سطح شهرستان و با توجه به اهمیت موضوع، شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی وکلانتری ۱۱ قرار گرفت.

او اضافه کرد: در ادامه تلاش‌های بی وقفه ماموران کلانتری ۱۱ و با به کار گیری منابع و مخبرین وکنترل سارقین سابقه دار در نهایت سارق با هویت معلوم را شناسائی و طی هماهنگی قضایی در یک عملیات غافلگیرانه او را دستگیر وجهت سیر مراحل قانونی به کلانتری دلالت دادند.

اعتراف سارق به 6 فقره سرقت در شهرستان خمین

فرمانده انتظامی شهرستان خمین بیانکرد: در بازجوئی‌های فنی به عمل آمده متهم که دارای سابقه سرقت و اعتیاد شدید به مواد مخدر صنعتی بود به ۶ فقره سرقت منازل قدیمی و ساختمان‌های نیمه کاره اعتراف کرد که در این رابطه اموال مسروقه در محل اختفای او کشف و به مالباخته تحویل داده شد و متهم با قرار بازداشت موقت راهی زندان شد.

او تاکید کرد:بی توجهی به توصیه‌های پلیس و کوتاهی در استفاده از وسایل حفاظتی برای نگهداری از اموال از عواملی است که زمینه ساز بروز سرقت از منازل می‌شود، که لازم است شهروندان در پیشگیری از سرقت توجه به توصیه‌های پلیس را مورد توجه قرار دهند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 583241 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟