دستگیری 11 سارق و خرده فروش در زاهدان

به گزارش رکنا، سرهنگ "حمیدرضا اکبری گفت: روز گذشته پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با مشارکت دیگر رده‌های عملیاتی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت پاکسازی مناطق آلوده و دستگیری خرده فروشان مواد مخدر را در محله "شیر آباد" زاهدان به مرحله اجرا گذاشت.

او افزود: در این طرح یک روزه پس از شناسایی چند پاتوق فروش و توزیع مواد مخدر در محله شیر آباد زاهدان طی چند عملیات ضربتی ۸ خرده فروش حرفه‌ای مواد مخدر بهمراه ۳ سارق حرفه‌ای دستگیر شد.

کشف 6 فقره سرقت در زاهدان

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان با اشاره به کشف ۶ فقره سرقت شامل ۴ فقره سرقت اموال داخل خودرو و ۲ فقره سرقت منزل در شهرستان زاهدان با دستگیری این سارقان خاطر نشان کرد: در این طرح ضمن توقیف ۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه، در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه کلت کمری، ۹۵ عدد پایپ استعمال مواد مخدر صنعتی و مقادیری انواع مواد مخدر کشف شد.

سرهنگ اکبری بر استمرار طرح‌های پاکسازی در مناطق آلوده و برخورد جدی پلیس با سوداگران مرگ و خرده فروشان مواد افیونی تأکید و خاطر نشان کرد: تمامی خرده فروشان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 583224 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟