6 وسیله شهربازی‌های استان مرکزی مهر و موم شد

به گزارش رکنا، «مهناز جعفریان» روز شنبه  افزود: پنج مورد بازرسی امسال از تجهیزات مشمول استاندارد اجباری خانه های بازی استان مرکزی انجام شد که در این راستا شماری از تجهیزات مهر و موم و برای یک خانه بازی به علت فک پلمپ غیرمجاز تجهیزات اعلام جرم شده است.

وی ادامه داد: بازرسی نظارتی ویژه خانه‌های بازی استان مرکزی در چارچوب دستورالعمل‌های ابلاغی سازمان ملی استاندارد در حوزه ایمنی تجهیزات بازی در شهربازی ها، زمین‌ها و خانه های بازی و پیشگیری از بروز اتفاقات ناگوار انجام می شود.

پلمب شهربازی های متخلف در مرکزی

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان مرکزی خاطرنشان کرد: عمده تجهیزات شهر بازی‌ها، زمین‌ها و خانه‌های بازی و کف پوش‌های مورد استفاده در آن‌ها مشمول استاندارد اجباری هستند و چشم پوشی از ایمنی در این اماکن ممکن است حوادث جبران ناپذیری به همراه داشته باشد.

جعفریان با هشدار به خانواده‌ها در استفاده فرزندان خود از تجهیزات بازی مستقر در اماکن تفریحی و خانه های بازی از همشهریان خواست، هنگام استفاده از دستگاه‌ها و تجهیزات بازی مستقر در شهربازی‌ها و خانه‌های بازی از وجود گواهی بازرسی استاندارد اطمینان حاصل کرده و بدون مشاهده گواهی استاندارد از استفاده از تجهیزات فاقد گواهی خودداری کنند.

۶۶۴ واحد تولیدی مشمول مقررات استاندارد اجباری در استان مرکزی فعالیت دارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 583148 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟