62 مازندرانی از مرگ حتمی نجات یافتند

به گزارش رکنا، ماموران آتش نشانی در خرداد امسال با ۳۹۳ مورد عملیات امداد ونجات در شهرستان ساری جان ۶۲ نفر از شهروندان را نجات دادند.

 رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری از نجات ۶۲ نفر از شهروندان و هموطنان از حوادث خرداد ماه در ساری خبر داد.

علی دومیرکلایی با قدردانی از تلاش شبانه روزی آتش نشانان ساروی، به امدادرسانی آنان به ۳۹۳ حادثه در خرداد ماه امسال اشاره کرد و افزود: با تلاش بی وقفه ماموران آتش نشانی در این مدت یکماهه ۲۳۷ مورد عملیات اطفای حریق و ۱۵۶ مورد عملیات امداد و نجات انجام شده است.

نجات 62 مازندرانی توسط آتش نشانان

او با تاکید بر رعایت تمامی موارد ایمنی از سوی شهروندان برای پیشگیری از وقوع حوادث، خاطر نشان کرد: بر اثر حریق و حوادث رخداده در این ماه متاسفانه ۳۵ نفر مصدوم شدند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری به افزایش گرمای هوا از خرداد ماه و نیز روند افزایشی آمار حریق‌های علف هرز، زمین خالی و باغات کشاورزی اشاره کرد و افزود: ۶۵ درصد عملیات‌های آتش نشانان در این ماه را این نوع حریق‌ها تشکیل داده است.

دومیرکلایی با اشاره به امدادرسانی این سازمان به حوادث خارج از محدوده شهری، بیان کرد: در راستای امدادرسانی به شهروندان و هموطنان حادثه دیده، آتش نشانی ساری در این مدت ۱۰۴ عملیات خارج از شهر داشته که ۴۱۰ مامور آتش نشان به محل حادثه اعزام شدند.

رییس سازمان آتش نشانی ساری در پایان از شهروندان خواست در صورت وقوع حادثه ضمن حفظ خونسردی در کمترین زمان ممکن با شماره گیری ۱۲۵، آدرس دقیق و نوع حادثه را اطلاع رسانی نمایند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 582956 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟