پس ۲۱ روز جستجو جسد نوجوان ۱۳ ساله سیاهکلی در رودخانه دیسام پیدا شد

به گزارش رکنا،حدود ساعت ۱۷:۳۰ عصر روز جمعه ۲۳ خرداد ۹۸ طی تماس تلفنی با جمعیت هلال احمر سیاهکل خبری مبنی بر غرق شدن نوجوان ۱۳ ساله به نام امیررضا ناجی در رودخانه دیسام روستای مالده از توابع شهرستان سیاهکل گزارش شد.

در پی این خبر و با هماهنگی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان و دستور مدیرعامل هلال احمر گیلان تیم جستجو و نجات جمعیت سیاهکل و به همراه همکاران سریعا به محل وقوع حادثه اعزام شدند و پس از ارزیابی صورت گرفته تیم جستجو و نجات جمعیت آستانه اشرفیه نیز به همراه قایق و تجهیزات لازم به محل حادثه اعزام شده و نسبت به جستجو و یافتن فرد غرق شده اقدام نمودند اما به دلیل شدت جریان و حجم بالای آب موفق به یافتن غریق نشدند.

در طی ۲۱ روز جستجوی مداوم که با مشارکت و همکاری تیم های عملیاتی شعب آستانه اشرفیه،رشت، رودبار، فومن،رودسر و واکنش سریع استان صورت پذیرفت، ۴۲ نوبت عملیات با حضور بیش از ۷۰ نفر از همکارن و نجاتگران بیش از ۲۵۰ ساعت عملیات صورت گرفت.

در نتیجه پس از ۲۱ روز با رایزنی ها و هماهنگی مسئولین ارشد استان و شهرستان برای کاهش ورودی آب به این رودخانه منتج به نتیجه گردید که با هماهنگی صورت گرفته و بهره گیری از وجود تیم های عملیاتی جمعیت سیاهکل، واکنش سریع استان و آستانه اشرفیه جسد نوجوان غرق شده حوالی سد قوام پیدا شده و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل گردید.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 582776 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟