واژگونی تریلر حامل ذرت در آزادراه خلیج فارس

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از واژگونی یک دستگاه تریلر حامل ذرت بر اثر برخورد با خودرو پژو ۴۰۵ در آزادراه خلیج فارس خبر داد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از واژگونی یک دستگاه تریلر حامل ذرت بر اثر برخورد با خودرو پژو ۴۰۵ در آزادراه خلیج فارس خبر داد.

ابراهیم قنبری در گفت‌وگویی اظهار کرد: ساعت ۴:۱۱ امروز (۶ تیرماه) خبر واژگونی یک دستگاه تریلر حامل ذرت بر اثر برخورد با یک خودروی پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۲۰ عوارضی آزادراه خلیج فارس، به سامانه ۱۲۵ این سازمان اطلاع‌رسانی شد.

وی ادامه داد: این حادثه منجر به مصدومیت و حبس شدن راننده تریلر در خودرو و همچنین مصدومیت راننده پژو ۴۰۵ شده بود.

قنبری افزود: در پی این حادثه، آتش‌نشانان از دو ایستگاه ۶۶ و ۵۵ به همراه سه خودروی آتش‌نشانی سریعا به محل حادثه اعزام شده و با توجه به طولانی بودن مسیر، ساعت ۴:۳۹ به محل حادثه رسیدند و کار امداد و نجات را آغاز کردند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز بیان کرد: با توجه به اینکه خودروی پژو بیشتر از ناحیه عقب خودرو آسیب دیده بود، راننده آسیب دیده سریعا از خودرو خارج شده و به سمت بیمارستان اعزام شد اما کار روی خودروی تریلر واژگون‌شده که پای راننده در آن گیر کرده و باعث حبس شدنش در کابین خودرو شده بود، کار آتش‌نشانان را بسیار سخت کرده بود.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان تقریبا چهار ساعت در این عملیات نفس‌گیر شرکت داشتند، افزود: حضور نیروهای جمعیت هلال احمر نیز در این حادثه کمک خوبی برای نیروهای ما بود که نشان‌دهنده مزیت تعامل دستگاه‌های اجرایی و امدادی است.

قنبری اظهار کرد: راننده تریلر بالاخره پس از یک عملیات سخت و پیچیده از خودرو خارج شد و به نیروهای اورژانس ۱۱۵ تحویل داده شد. در نهایت این عملیات ساعت ۸:۰۳ صبح به پایان رسید.

وی از حضور نیروهای انتظامی و راهور در امدادرسانی به این حادثه تشکر کرد و افزود: در حوادث مختلف به ویژه حوادث جاده‌ای، شلوغ‌کاری شهروندان و عدم رعایت نظم در صحنه حادثه، کار آتش‌نشانان را چند برابر سخت‌تر می‌کند و فشار روانی زیادی به آن‌ها وارد می‌کند؛ نیروهای انتظامی واقعا تلاش خود را می‌کنند اما جا دارد شهروندان نیز نسبت به این نکته توجه داشته باشند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز بر ضرورت تعامل دستگاه‌های امدادی در حوادث مختلف تاکید کرد و گفت: کمبود ایستگاه‌های امداد و نجات در خروجی‌های شهر برای پوشش چنین حوادثی باید مورد توجه قرار گیرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 582705 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟