کشف انبار بزرگ احتکار لوازم یدکی خودرو در کرج

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی استان البرز از کشف انبار بزرگ احتکار لوازم یدکی در کرج خبر داد و گفت: در این پرونده که توسط پلیس امنیت اقتصادی به سرانجام رسید یک نفر دستگیر شد.

 سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز، ظهر امروز در جمع خبرنگاران، گفت: اخباری مبنی بر احتکار مقادیر زیادی لوازم یدکی خودرو گزارش شد که رسیدگی به این پرونده در دستورکار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه احتکار این اقلام در یک نمایندگی فروش خودرو در شهر کرج اتفاق افتاده بود، اظهار کرد: پلیس امنیت اقتصادی استان البرز پرونده مربوطه را بررسی کرده است.

محمدیان یادآور شد:ماموران پس از اطمینان از صحت خبر با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آنجا تعداد زیادی انواع لوازم یدکی خودرو که برای ایجاد اخلال در بازار لوازم یدکی خودرو احتکار شده بود کشف کردند.

وی از دستگیری یک نفر در این پرونده خبر داد و بیان کرد: طبق نظر کارشناسان ارزش اموال احتکاری کشف شده حدود 10 میلیارد ریال اعلام شده است.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان این که متهم به همراه اموال احتکاری تحویل تعزیرات حکومتی استان شد، ادامه داد: شهروندان عزیز در صورت اطلاع از دپو هرگونه اموال قاچاق و احتکاری که معیشت و زندگی مردم را با اختلال روبه رو می‌کند، موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به ماموران اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 582497 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟