انهدام یک باند مخوف مخدر در سراوان / 3 سوداگر روانه زندان شدند

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری ۳ سوداگر مرگ و کشف یک تن و ۱۰ کیلو مواد افیونی در شهرستان “سراوان” خبر داد.

سردار محمد قنبری گفت: جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان با یک سری کار گسترده اطلاعاتی، از فعالیت اعضای یک باند بزرگ قاچاق موادمخدر در شهرستان “سراوان” مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

کشف یک تن مواد مخدر در سراوان

او افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری تیم‌های از ماموران انتظامی شهرستان “سراوان” با پایش دقیق منطقه، دپوی مواد مخدر قاچاقچیان را در منطقه “لشکران” شناسایی و این محل را به محاصره خود در آوردند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این عملیات ضمن دستگیری ۳ سوداگر مرگ ۹۵۵ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک و ۵۵ کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش را که قاچاقچیان به طرز ماهرانه‌ای در زیر خاک پنهان کرده بودند، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری اعضای این باند قاچاق مواد مخدر، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با تمام توان در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق موادمخدر در سطح استان، حضوری فعال دارد و پلیس در راه مبارزه با مواد مخدر از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهد کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 582493 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟