کشف دسته های چک پول‌ تقلبی در خمین

به گزارش رکنا، سرهنگ بهزاد فکوری فرمانده انتظامی شهرستان خمین از کشف ۱۲۴ میلیون ریال ایران چک تقلبی در عملیات ماموران پلیس این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فکوری افزود: دو مرد جوان ساکن یکی از استان‌های مرزی کشور که در خرید از مغازه‌های سطح شهرستان خمین از ایران چک‌های تقلبی استفاده می‌کردند دستگیر و از این افراد ۱۲۴ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال ایران چک تقلبی کشف شد.

او اضافه کرد: با اعلام گزارش‌هایی از خرید کالا با ایران چک‌های تقلبی از سوی سرنشینان غیربومی یک دستگاه خودروی سواری از مغازه‌های شهرستان بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان خمین بیان کرد: با تشکیل پرونده قضایی و بررسی موضوع از سوی پلیس شهرستان و با اعلام گزارشی از حضور این افراد در یک مغازه لاستیک فروشی و خرید چند حلقه لاستیک با ایران چک‌های تقلبی، برنامه ریزی عملیاتی لازم برای دستگیری آنان آغاز شد.

او ادامه داد: این افراد بعد از آخرین خرید خود بلافاصله شهرستان خمین را به مقصد اراک ترک کرده بودند، که با افزایش گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس، خودروی آنان شناسایی و در یک عملیات پلیسی متوقف شد.

سرهنگ فکوری اظهار کرد: دو سرنشین خودرو که با رها کردن خودرو به بیابان‌های اطراف فرار کرده بودند، دستگیر شدند و تعداد ۲۴۹ قطعه ایران چک تقلبی ۵۰۰ هزار ریالی از آنان کشف شد.

او با اشاره اینکه دستگیر شدگان در این پرونده دارای سوابق متعددی کیفری هستند، از ادامه تحقیقات پلیس در این پرونده خبر داد و گفت: متهمان پرونده که ساکن یکی از استان‌های مرزی کشور هستند، با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 582467 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟