سارق 31 موبایل در آباده دستگیر شد

به گزارش رکنا ، فرمانده انتظامی آباده از دستگیری سارق حرفه‌ای و کشف 31 دستگاه تلفن همراه سرقتی و یک دستگاه DVR دوربین مداربسته در این شهرستان خبر داد.

خسرو رزمجویی از دستگیری سارق حرفه‌ای و کشف 31 دستگاه تلفن همراه سرقتی و یک دستگاه dvr دوربین مداربسته در این شهرستان خبر داد.

وی افزود: در پی وقوع یک فقره سرقت از یک واحد صنفی عرضه‌کننده گوشی‌های تلفن همراه در این شهرستان، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پرس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی پس از تلاش بی‌وقفه و بررسی نحوه سرقت و استفاده از دوربین‌های مداربسته، موفق شدند در این رابطه سارقی حرفه‌ای را شناسایی و دستگیر کنند.

متهم چاره ای جز اعتراف ندید

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم پس از دستگیری در بازجویی‌های به‌عمل‌آمده با مشاهده ادله و مستندات پلیسی لب به اعتراف گشود و به سرقت 31 دستگاه تلفن همراه اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی، گفت: پس از تشکیل پرونده وی تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شد.

این مقام انتظامی به شهروندان توصیه کرد: مراقبت‌های لازم در خصوص پیشگیری از سرقت را به عمل‌آورده و هرگونه موارد مشکوک را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 581992 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟