مرد چاقوکش پزشک معالج اش را در بیمارستان لت و پار کرد ! + فیلم
حجم ویدیو: 7.24M | مدت زمان ویدیو: 00:00:59

به گزارش رکنا، شغل پزشکی به دلیل حملات فیزیکی بیماران بویژه همراهان آن ها همچنان یکی از پرمخاطره ترین مشاغل در چین بشمار می رود. به تازگی همراهان و خانواده یک بیمار چینی پس از آنکه درمان بیمار آن ها در بیمارستان به سرانجام نرسید پزشک معالج او را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

این بیمار 55 ساله که هویتش « یین » اعلام شده ماه نوامبر در بیمارستان در شهر « ژنگژو» واقع در استان هنان چین بستری شده بود. پزشک با نام « مِنگ »، که پزشک یک اورولوژیست بیمارستان بود وظیفه درمان این بیمار را بر عهده داشت.

پس از آنکه مراحل درمان این بیمار بخوبی سپری نشد این پزشک مورد حمله قرار گرفت. در 22ژوئن  یین پس از حضور در بیمارستان مدعی شد که یک قرار ملاقات با پزشک معالج خود دارد. اما او پس از تعقیب دکتر منگ از پشت سر به او حمله کرد و چندین بار چاقویی را به بدن او فرو کرد. یین هنگام فرار توسط ماموران بیمارستان دستگیر و به پلیس تحویل داده شد. دکتر منگ نیز که وضعیت وخیمی داشت در همان بیمارستان بستری شد. او پس از انجام یک عمل جراحی فوری از مرگ گریخت و اکنون حال وی مساعد گزارش شده است. یین نیز که در بازداشتگاه پلیس بسر می برد با اتهام تلاش برای قتل روبه رو است و قرار است به زودی در دادگاه مورد محاکمه قرار گیرد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 581082 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟