بازداشت باند 5 نفره سارقان مسلح در ایرانشهر

به گزارش رکنا، با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان "ایرانشهر" اعضای باند ۵ نفره سارقان مسلح تلفن همراه با ۲۵ فقره سرقت به دام افتادند.

سرهنگ "محمود سعادتی فرمانده انتظامی شهرستان "ایرانشهر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه وجه نقد و تلفن همراه از شهروندان در "ایرانشهر" موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

سارقان مسلح در ایرانشهر به دام افتادند

او افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان "ایرانشهر" با حضور در صحنه‌های سرقت، به جمع آوری سرنخ‌های موجود پرداخته و با تلاش و پیگیری مستمر خود، سارقان را که ۵ جوان ۲۰ تا ۲۲ ساله بودند و به وسیله ۳ دستگاه موتورسیکلت در محلات خلوت و حاشیه‌ای شهر با تهدید، اقدام به سرقت مسلحانه وجه نقد و تلفن همراه از شهروندان عبوری می‌کردند، شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان "ایرانشهر" تصریح کرد: سرانجام با شناسایی مخفیگاه سارقان با هماهنگی قضائی و طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه هر ۵ سارق عضو این باند دستگیر شدند.

سرهنگ سعادتی بیان داشت: در این عملیات ضمن توقیف ۳ دستگاه موتورسیکلت سرقتی، در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۱۳ دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه و چند قبضه سلاح گرم و سرد کشف شد.

این مقام انتظامی در ادامه گفت: متهمان که پس از انتقال به پلیس آگاهی و رو به رو شدن با ادله و مستندات محکم پلیس چیزی برای کتمان نداشتند، در بازجویی‌های تکمیلی به ۲۵ فقره سرقت مسلحانه وجه نقد و تلفن همراه در سطح شهرستان "ایرانشهر" اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان "ایرانشهر" با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی از شهروندان خواست ضمن رعایت هشدار‌های پلیسی، از تردد بی مورد در نقاط خلوت و حاشیه‌ای شهر‌ها به خصوص در ساعات پایانی شب خودداری و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک سریعا با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 580815 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟