ابتلای 200 کارمند شرکت واحد اتوبوسرانی به کرونا

به گزارش رکنا، با اعلام مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی، از ابتدای اپیدمی کرونا بیش از ۲۰۰ نفر از همکاران ما در بخش‌های عمومی و خصوصی مانند پرسنل، راننده و فعالان اداری و ستادی به کرونا مبتلا شدند.

به گزارش سرویس مدیریت شهری افق تهران، محمود ترفع، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در خصوص افزایش حق جذب کارگران اتوبوسرانی، بیان کرد: این شرکت بیش از ۵۵۰۰ کارگر دارد که بر اساس آخرین دستورالعمل ۱۰ درصد حق جذب آنها افزایش پیدا کرده و این مساله در افزایش درآمد ناشی از اضافه کار، شب‌کاری و تعطیل‌کاری آنها نیز موثر است.

200 کارمند شرکت واحد اتوبوسرانی کرونایی شدند

وی ادامه داد: افزایش ۱۰درصدی حق جذب بر اساس جلسات برگزار شده با معاونت منابع انسانی و موافقت شهرداری به دست آمده است، حق جذب کارگران اتوبوسرانی پس از چندین سال برای ترمیم حقوق آنها با توجه به شرایط اقتصادی افزایش پیدا خواهد کرد.

ترفع در خصوص آمار ابتلا به کرونا در میان پرسنل اتوبوسرانی اظهار داشت: متاسفانه سه نفر به علت این بیماری در شرکت واحد اتوبوسرانی جان خود را از دست دادند که دو نفر آنها در اسفند جان باختند و یک نفر حدود ۱۰ روز قبل جان خود را از دست داد.

وی تاکید کرد: آمار مبتلایان به کرونا در شرکت واحد اتوبوسرانی در اردیبهشت در مقایسه با فروردین و خرداد بیشتر بوده است، از ابتدای اپیدمی کرونا بیش از ۲۰۰ نفر از همکاران ما در بخش‌های عمومی و خصوصی مانند پرسنل، راننده و فعالان اداری و ستادی به کرونا مبتلا شدند که خوشبختانه تعداد زیادی از آنها بهبود یافتند و در حال حاضر ۲۳ نفر مبتلا به کرونا داریم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 580263 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟