توقیف 5 خودروی متخلف و مزاحم در  شهرکرد

به گزارش رکنا،  سرهنگ "اسکندر سعیدی" رئیس پلیس امنیت عمومی اظهارداشت: به دنبال وصول گزارشات و شکایات متعدد مردمی مبنی بر این که در ساعات پایانی شب تعدادی خودرو با تغییر در سیستم استاندارد خودرو، در سطح شهر شهرکرد خصوصاً خیابانهای کاشانی، مطهری و امیرکبیر و مجتمع فن آوران اقدام به تیک آف، ایجاد آلودگی صوتی، کورس گذاشتن و دور دور نموده یا با تولید صداهای ناهنجار برای اهالی ایجاد مزاحمت می‌نمایند، نظر به اهمیت موضوع مراتب به صورت ویژه در دستور کار عوامل پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

توقیف خودروهای مزاحم در شهرکرد

رئیس پلیس امنیت عمومی افزود: در همین راستا تعدادی از این خودروهای متخلف شناسایی و با هماهنگی قضایی طی چندین مرحله، 5 دستگاه از این خودرو‌ها توقیف شدند.

وی بیان داشت: در ادامه با تحقیقات صورت گرفته واحد صنفی که سیستم موتور خودروها را بصورت غیرقانونی تغییر می‌داد شناسایی و با هماهنگی قضایی بازرسی شد.

این مقام انتظامی افزود: در بازرسی از این واحد صنفی، تعدادی قطعات خودرویی غیرمجاز مانند اگزوز و سرسیلندر غیراستاندارد مخصوص تغییر در سیستم موتور کشف و این واحد صنفی که تخلف صنفی از توع تداخل صنفی نیز داشت، با حکم قضائی پلمپ شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان افزود: اجرای این طرح موجبات رضایتمندی شهروندان و اهالی را فراهم نمود.

سرهنگ "سعیدی" با بیان اینکه ادامه اجرای طرح مذکور و شناسایی و توقیف سایر خودرو های متخلف و مزاحم در دستور کار پلیس امنیت عمومی استان قرار دارد، از عموم شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف دراین خصوص موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 580223 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟