آزاد سازی زمین های کشاورزی در ورامین

به گزارش رکنا ، فرمانده انتظامی استان از تخریب ساخت و ساز های غیر مجاز و آزاد سازی 30 هکتار زمین کشاورزی در روستاهای بخش آب باریک خبر داد.

سردار "کیومرث عزیـــزی" اظهار داشت : قلع و قمع و تخریب 30 هکتار از اراضی کشاورزی روستاهای بخش آب باریک ورامین که توسط افراد سودجو و به صورت غیر مجاز در قالب بنا سازی ، دیوار کشی و احداث باغ و ویلا انجام شده بوده با حکم مقام قضائی تخریب شد.

وی افزود: این تخریب ها طی 80 فقره حکم قضائی قلع و قمع، با حضور دستگاه های متولی از جمله اداره جهادکشاورزی ، نماینده دادستان و با حضور مقتدرانه پلیس و با آزاد سازی 30 هکتار از اراضی کشاورزی به ارزش کارشناسی شده بیش از 200 میلیارد ریال صورت پذیرفت.

دستگیری 2 نفر در پرونده اراضی کشاورزی

سردار عزیزی بیان داشت: در جریان این قلع و قمع ، 2 نفر که قصد جلوگیری از اجرای حکم و درگیری با ماموران را داشتند، دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در پایان به شهروندان توصیه کرد: جهت جلوگیری از تضییع حقوق و زیان های مالی قبل از هرگونه اقدام عمرانی نسبت به استعلام اصالت و کاربری ملک از ادارات مربوطه اقدام و پس از دریافت مجوزهای قانونی نسبت به ساخت و ساز اقدام کنند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 579850 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟