کشف 14 تن مواد مخدر در فارس

به گزارش رکنا ، سردار "رهام بخش حبیبی" اظهار داشت: 26 ژوئن برابر با ششم تیر ماه به عنوان روز جهانی مبارزه با مواد مخدر نامگذاری شده است که می تواند فرصتی برای افزایش آگاهی و آموزش مردم در راستای شناخت بیشتر و مبارزه با این پدیده شوم و ویرانگر باشد.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران به عنوان پرچم دار مبارزه با مواد مخدر در دنیا شناخته می شود و در این مسیر با اقدامات مقابله ای و تدابیر اندیشیده شده، برنامه های مختلفی را اجرایی می کند.

فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: در این راستا نیروی انتظامی با قاطعیت در جهت مبارزه با مواد مخدر و مقابله با سوداگران مرگ حرکت می کند که تقدیم شهدای گرانقدر در این مسیر نشان دهنده عزم جدی و راسخ سبزپوشان ناجا در مقابله با این پدیده شوم است.

انهدام 28 باند مواد مخدر

سردار حبیبی ضمن گرامیداشت و ادای احترام به مقام شامخ شهدای گرانقدر عرصه مبارزه با مواد مخدر، گفت: طی سال جاری در سطح استان فارس، 28 باند مواد مخدر منهدم و 14 تن انواع مواد مخدر کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش روبرو بوده است.

وی افزود: در این مدت، 330 دستگاه خودرو توقیف و 2 هزار و 866 متهم شامل قاچاقچی، معتاد، توزیع کننده و ... دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شده اند.

فرمانده انتظامی استان فارس در پایان گفت: مبارزه بی امان با مواد مخدر، همواره به عنوان یکی از اولویت های اصلی و به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 579683 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟