مالباختگان برای شناسایی اموال خود به سامانه نما مراجعه کنند

به گزارش رکنا ، سرهنگ "کاووس محمدی" گفت: سامانه نمایشگاه مجازی اموال مکشوفه (نما) با هدف اجرایی کردن فرامین فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) در تسهیل و تسریع در پاسخگویی به خواسته های مشروع مردم، ایجاد زمینه بالا بردن احساس امنیت عمومی و همچنین شناسایی سریع صاحبان اموال مکشوفه و استرداد آن به مالکان برای ارتقاء رضایتمندی مردم طراحی شده است.

وی افزود: نمایشگاه مجازی اموال مکشوفه (نما) سامانه ای است که از آن برای ثبت مشخصات و شماره سریال کالاهای مسروقه توسط پلیس آگاهی استفاده می‌شود و به وسیله آن مالباختگان می‌توانند به صورت مجازی کالاهای کشف شده را رصد کنند.

مراجعه به سایت www.police.ir

این مقام انتظامی با بیان اینکه شهروندانی که اموالشان توسط سارقان به سرقت رفته است می‌توانند برای شناسایی اموال خود به سامانه نما مراجعه کنند، تصریح کرد: این سامانه در بستر اینترنت راه اندازی شده و مالباختگان می‌توانند با ورود به سایت پلیس به نشانی www.police.ir اموال مسروقه خود را شناسایی کنند.

به گفته سرهنگ "محمدی"، لازم است شهروندان کد و سریال اموال با ارزش خود را در دفترچه‌ای ثبت کنند تا در صورت سرقت، بتوانند مشخصات آنها را در اختیار پلیس قرار دهند تا کشف و شناسایی مالک به سهولت انجام گیرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس از افرادی که منزل، خودرو و محل کسب آنان مورد سرقت واقع شده است خواست برای شناسایی اموال سرقتی خود که توسط نیروی انتظامی کشف شده و در این نمایشگاه مجازی بارگذاری شده به این سامانه مراجعه و در صورت شناخت دقیق وسایل و اموال خود، برای پیگیری بعدی به پلیس آگاهی استان مراجعه کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 579678 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟