3 مصدوم و یک کشته در بزرگراه "یاسینی"

به گزارش رکنا، به نقل خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ "احسان مومنی" گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تصادف یک دستگاه اتوبوس با یک کامیونت و یک وانت به مرکز فوریت های پلیسی کارشناسان تصادفات پلیس راهور تهران به همراه عوامل امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند .

وی افزود : تحقیقات اولیه نشان از این داشت، یک دستگاه اتوبوس که در حال تردد در مسیر شمال به جنوب بزرگراه "یاسینی" لاین کندرو ورودی خیابان دماوند غرب بود به خاطر اینکه با یک دستگاه پراید که در مقابل اتوبوس در حال تردد برخورد نکند، تغییر مسیر داده و به شدت با کامیونتی که در همان مسیر در حال تردد بود، برخورد می کند .

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بیان داشت: در نتیجه این برخورد، کامیونت حمل ضایعات چوب واژگون و با یک دستگاه وانت پیکان که بین اتوبوس و کامیونت در حال حرکت بود، تصادف می کند و متاسفانه راننده وانت پیکان بر اثر شدت ضربه وارده در دم فوت می کند .

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این حادثه راننده و سرنشین کامیونت و یکی از مسافران اتوبوس نیز مصدوم شدند، گفت: با کمک عوامل امداد مصدومان حادثه به نزدیکترین مرکز درمانی انتقال یافتند و بررسی جزئیات تصادف در حال بررسی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 579372 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟