مرگ 51 ایرانی در تصادفات جاده ای زنجان

به گزارش رکنا،  رئیس پلیس راه استان زنجان، گفت: طی سه ماهه سال جاری بیش از ۵۱ نفر براثر تصادف در جاده‌های استان جان خود را از دست دادند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش دارد.

سرهنگ عباس مظفری به وقوع تصادفات در جاده‌های استان طی سال گذشته اشاره کرد و گفت: طی سال گذشته وقوع تصادفات جاده‌های استان زنجان بیش از ۱۳ درصد افزایش دارد.

وی اظهار کرد: طی سه ماهه سال جاری بیش از ۵۱ نفر براثر تصادف در جاده‌های استان جان خود را از دست دادند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش دارد.

رئیس پلیس راه استان زنجان، گفت: آزاد راه زنجان به قزوین و زنجان به خرمدره بیشترین تصادفات در جاده‌های استان را به خود اختصاص داده است.

مظفری با بیان اینکه واژگونی وسیله نقلیه طی سال جاری با ۱۲ درصد رتبه اول در زمینه علت وقوع تصادف‌های جاده‌ای برون‌شهری منجر به فوت در استان زنجان بوده است، ابراز کرد: رانندگان به علت نبستن کمربند ایمنی و توانایی نداشتن کنترل وسیله باعث واژگونی خودروشده و جان همه را به کشتن می‌دهند.

وی افزود: طی سه ماهه سال جاری توجه نکردن به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی و تخطی از سرعت مطمئنه به ترتیب علت وقوع تصادفات در جاده‌های استان را به خود اختصاص داده است.

رئیس پلیس راه استان زنجان، تصریح کرد: خودرو سواری در سه ماهه سالجاری بیشترین وسیله نقلیه تصادف در جاده‌های استان بوده است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 579272 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟