برگزاری یک جشن عروسی هیجان انگیز در فضا

به گزارش رکنا، ایده‌های خلاقانه همواره مشتریان خود را داشته اند و اگر خلاقیت با دانش ترکیب شود به طور حتم نتیجه خوشایندی در پی خواهد داشت. یک استارت‌آپ تازه تاسیس در حرکتی خلاقانه اقدام به طراحی و ساخت بالنی کرده است که می‌تواند سفر افراد را به لبه فضا یعنی جایی بالاتر از جو زمین فراهم کند.

استارت‌آپ اسپیس پرسپکتیو قصد دارد با استفاده از این بالن در هر سفر ۸ مسافر را از مرکز فضایی کندی ناسا در سفری ۶ ساعته به فضا حمل کند.

در طراحی این بالن عظیم برای مسافران، کابینی تعبیه شده که قرار است با سرعت ۱۹.۳ کیلومتر بر ساعت به ارتفاع ۴۸ کیلومتری از سطح زمین حمل شود. در انتهای سفر بالن با سرعتی کم کاهش ارتفاع داده و سقوط آرامی را در اقیانوس اطلس خواهد داشت و کابین به دست نیرو‌های امدادی به سمت خشکی هدایت خواهد شد.

برگزاری یک جشن عروسی هیجان انگیز در فضا

طبق اعلام مدیران این شرکت، هزینه اولیه سفر با این بالن حدود ۱۲۵ هزار دلار است، البته هنوز هزینه نهایی اعلام نشده است. بالن فوق تا ۹۹ درصد بالای جو زمین اوج می‌گیرد، اما مسافران شرایط خلا و بی‌وزنی را تجربه نخواهند کرد.

یکی از ویژگی‌های جالب توجه این بالن، کارآیی منحصربه‌فرد آن برای برگزاری جلسات ویژه کاری، رویداد‌ها و مراسم‌هایی مانند عروسی و همچنین امکان تماس و ار تباط با دوستان و افراد نزدیک روی زمین است.

گفتنی است پرواز با این بالن برای اولین بار از مرکز کندی واقع در فلوریدا انجام خواهد شد، اما طبق اظهارات مقامات شرکت اسپیس پرسپکتیو، از هر نقطه جهان امکان پرواز با آن وجود داشته و پرواز آزمایشی آن سال ۲۰۲۱ و به منظور انجام پروژه‌های تحقیقاتی خواهد بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 579044 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟