دستگیری اعضای یک شرکت هرمی در فاز 11 مسکن مهر پردیس

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ محمد حسن محمدی فرمانده انتظامی پردیس گفت: مأموران کلانتری 14 پردیس در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر رفت و آمدهای مشکوک افراد ناشناس به یکی از واحدهای مسکونی در فاز 11 مسکن مهر شهر پردیس موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران انتظامی پس از انجام فعالیت های اطلاعاتی و شناسایی محل دقیق فعالیت شرکت هرمی سریعاً با تشکیل یک تیم عملیاتی و هماهنگی با مقام قضائی وارد مخفیگاه آنان شده و تعداد 20 نفر اعضای این باند را دستگیر و برای بررسی به کلانتری انتقال دادند.

وی خاطرنشان کرد: مأموران پلیس در بازرسی از محل، موفق به کشف پک های آموزشی، کیس، مانیتور، کتابچه و جزوه های آموزشی در خصوص فعالیت اعضای باندهای شرکت های هرمی در زمینه بازاریابی شبکه ای غیرمجاز شدند.

وی بیان داشت: متهمان دستگیر شده در بازجویی های پلیسی جرم خود را قبول داشته و در ادامه اذعان داشتند برای عضوگیری و اعتمادسازی عضوها، کار خود را قانونی جلوه می دادند.

سرهنگ محمدی در پایان از مردم خواست به راحتی به اینگونه شرکت‌های غیر قانونی که با وعده‌‎های پوچ، افراد جویای کار، خصوصا جوانان را فریب می‌دهند اعتماد نکرده و در صورت مشاهده اینگونه موارد مراتب را به پلیس اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

ابوفیاض حیدری

 

 

کدخبر: 578971 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟