اعلام تعداد کشته و زخمی‌ها در تیراندازی در تظاهرات سیاتل

به گزارش رکنا،نوجوان آمریکایی در جریان یک تیراندازی در تظاهرات سیاتل در منطقه‌ی هیل جان خود را از دست داد و یک نفر دیگر نیز دچار جراحات شدیدی شد.

پلیس سیاتل اعلام کرد که در تیراندازی انجام شده در خلال تظاهرات ضد نژادپرستانه که توسط فعالان حقوق بشر و مخالفان ظلم و ستم پلیس در سراسر آمریکا به راه افتاده است، یک نفر کشته و یک نفر زخمی شد.

کشته و زخمی در تظاهرات سیاتل

اداره پلیس سیاتل اعلام کرد که در حال تحقیق در مورد تیراندازی که در خیابان دهم در داخل منطقه تحت تصرف معترضان هیل (CHOP) به وقوع پیوست، می‌باشد.

مأموران پلیس اظهار کرده‌اند که گزارش تیراندازی در پارک کال اندرسون در حدود ساعت 2:30 دقیقه بعد از ظهر دریافت کرده‌اند که در جریان این تیراندازی دو مرد قربانی که یک نفر کشته شد و نفر دوم که زخمی شده است در حال حاضر در مراکز درمانی هاربرویو بستری شده است.

سوزان گرگ، سخنگوی مرکز درمانی هاربرویو تأیید کرد که دو نفر از قربانیان تیراندازی منطقه هیل به بیمارستان منتقل شدند که یکی از آن‌ها که 19 ساله بود در مدت کوتاهی پس از رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست داد، نفر دوم در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده و شرایطش وخیم است.

عاملین تظاهرات سیاتل تحت تعقیب پلیس هستند

پلیس هم‌چنین اعلام کرده است که مظنون یا مظنون‌های این تیراندازی که توضیحی برای آن‌ها وجود ندارد، فرار کرده و هنوز تحت تعقیب پلیس هستند.

پلیس سیاتل در بیانیه‌ای معترضین را «جمعیت آشوبگر» خواند و آن‌هارا مانع کمک رسانی به موقع مأموران به قربانیان معرفی کرد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 578747 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟