دستگیری کلاهبردار میلیاردی در اصفهان/کلاهبرداری از 16 نفر

به گزارش رکنا، سرهنگ حسین ترکیان گفت: در پی شکایت تعدادی از کسبه و بازاریان فردی که با صدور چک بلامحل بالغ بر 5 میلیارد ریال از 16 نفر کلاهبرداری کرده بود، شناسایی و دستگیر کردند.

وی افزود: کارآگاهان پس از انجام تحقیقات از مال باختگان و انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و علمی سرانجام موفق شدند هویت فرد کلاه بردار که دارای 8 فقره پرونده کلاهبرداری در استان های مختلف کشور بوده را شناسایی کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با تلاش شبانه روزی ماموران، مخفیگاه متهم شناسایی و طی یک عملیات ضربتی با هماهنگی مقام قضائی دستگیر شد.

سرهنگ ترکیان خاطر نشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم، تعداد قابل توجهی مدارک مسروقه از جمله دسته چک و کارت ماشین و همچنین اقلام کلاهبرداری شده شامل 7 دستگاه تجهیزات موسیقی ، 2 تخته فرش ،یک دستگاه کولر گازی و 2 دستگاه لب تاپ ، کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان مجموع مبلغ کلاه برداری شده توسط متهم را 5 میلیارد ریال اعلام کرد و ضمن اشاره به شناسایی 16 مال باخته در این پرونده گفت: با اعتراف صریح متهم به عمل بزهکارانه خود و تنظیم شکایت از سوی شاکیان پرونده ، وی برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 578537 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟