سقوط کوهنورد از ارتفاعات دنا

به گزارش رکنا، محسن جلیل گفت: امروز ساعت۱۲/۳۰ ظهر طی تماس تلفنی از سوی سازمان هلال احمر استان اصفهان با کارشناسان ستاد هدایت عملیات و بحران(EOC) دانشگاه در مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان، مبنی بر سقوط کوهنورد ۵۷ ساله از ارتفاع در رشته کوه‌های دنا در ارتفاعات قله قدویس که یکی از بلندترین قلل در رشته کوه‌های زاگرس بوده، درخواست کمک و انجام عملیات امداد کرد.

وی ادامه داد: با توجه به صعب‌العبور بودن منطقه حادثه و شدت جراحات وارده بر مصدوم، طی پیگیری‌های مکرر کارشناسان ستاد هدایت عملیات بحران در مرکز اورژانس ۱۱۵ استان با سازمان هلال احمر استان اصفهان و مرکز ستاد هدایت عملیات و بحران در تهران، بالگرد اورژانس ۱۱۵ یاسوج به سمت منطقه اعزام شدند.

جلیل گفت: پس از انجام دو ساعت عملیات امدادرسانی توسط کادر پروازی بالگرد، و مراقبت‌های پزشکی تکنسین‌های اورژانس هوایی یاسوج از مصدوم، عملیات نجات جان کوهنورد ۵۷ ساله با موفقیت به پایان رسید.

جلیل با بیان اینکه مصدوم با شرایط مطلوب به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده شد، از تلاش‌های ستودنی کادر پروازی و تکنسین‌های اورژانس هوایی، تقدیر و تشکر به عمل آمد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 578198 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟