پیک دوم کرونا وارد البرز شد

به گزارش رکنا، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز با هشدار به مردم برای رعایت پروتکل های بهداشتی فردی و اجتماعی اعلام کرد که این استان وارد پیک دوم بیماری  کرونا شده است.

دکتر حسن ایلانلو روز جمعه با دعوت فوری از خبرنگاران گفت: بررسی ها نشان می دهد آماربستری و مرگ و میر ناشی از کرونا در استان البرز در حال افزایش است.

البرز وارد پیک دوم کرونا شد

وی بیان داشت : طی روزهای اخیر شاهد افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در البرزهستیم که اگر این بیماری گسترش یابد مهار آن سخت تر از گذشته خواهد بود.

معاون دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت : بیماری کرونا در پیک اول مشکلات اقتصادی و اجتماعی فراوانی به وجود آورد و توان مردم تحلیل رفت که باید با جدی گرفتن پروتکل ها از ادامه این بیماری جلوگیری کنیم.

دکتر ایلانلو با بیان اینکه اختیارات دانشگاه علوم پزشکی مانند مرحله اول کرونا نیست ، از رسانه های جمعی خواست با اطلاع رسانی گسترده مردم را از مخاطرات بیشتر کرونا آگاه کنند.

وی بیان داشت : در هفته پیش رو ، رسانه های جمعی و شبکه های اجتماعی در خصوص آگاهی بخشی به مردم بیشتر تلاش کنند و نگذارند پیک دوم این بیماری سلامت و زندگی مردم را مختل کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 578164 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟