دستگیری 203 خارجی غیرمجاز در یزد

به گزارش رکنا، رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی یزد گفت: ماموران پلیس در ۲۴ ساعت گذشته ۲۰۳ شهروندان خارجی غیرمجاز را در مرکز این استان در مخفیگاه های خود شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ هادی رسایی افزود: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی ماموران یگان امداد فرماندهی انتظامی با انجام اقدام اطلاعاتی از ورود غیرمجاز آنها به شهر یزد مطلع شدند.

به گزارش روز جمعه پایگاه خبری پلیس، وی ادامه داد: ماموران با اخذ مجوز قضایی در چند عملیات جداگانه این افراد را در مخفیگاه های خود دستگیر کردند.

همچنین طی یک ماه اخیر در چند عملیات توسط پلیس یزد یک هزار و ۵۵۴ نفر شهروندان خارجی غیرمجاز افغان را در استان شناسایی و دستگیر کردند.

یزد نقش مؤثری در اتصال استان‌های جنوبی و شرقی ایران به مرکز کشور دارد و با توجه به موقعیت آن در مسیر کریدور شمال - جنوب و شرق و غرب، در بعضی مواقع راه‌های آن برای انتقال کالای قاچاق، انسان و نیز موادمخدر مورد سوء استفاده قرار می‌گیرد.

روزانه تعدادی از شهروندان خارجی غیرمجاز از استان‌های جنوب شرقی و شرقی کشور وارد محدوده استان شده و با استفاده از خودروهایی که اصطلاحا به «شوتی» معروف شده‌اند به استان‌های دیگر منتقل می‌شوند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 578125 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟