دستگیری 2 سارق حرفه ای کابل برق در  کنارک

به گزارش رکنا، سرهنگ غلامرضا شهرکی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل‌های برق و مخابرات در سطح شهرستان کنارک، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: مأموران دایره تجسس کلانتری پس از یک سری تحقیقات میدانی در محل‌های سرقت، و جمع آوری سرنخ‌های موجود به ۲ فرد سابقه دار مظنون و پس از جمع آوری ادله و مستندات کافی و حصول اطمینان از فعالیت مجرمانه آنها، با هماهنگی مقام قضائی هر ۲ سارق را در اقدامی ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سارقان حرفه ای کابل های برق فشار قوی در کنارک دستگیر شدند

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه سارقان تعدادی اموال مسروقه شامل ۹۰ متر سیم و کابل فشار قوی، ۳۵ متر کابل مخابراتی، ۱۰ کیلو گرم سیم مسی سوخته شده و یک عدد انبر سیم چین، کشف شد.

سرهنگ شهرکی بیان داشت: این ۲ سارق ۳۷ و ۲۶ ساله که پس از انتقال به کلانتری و رو به رو شدن با ادله محکم پلیس چیزی برای کتمان نداشتند، در بازجویی‌های تکمیلی به ۶ فقره سرقت سیم و کابل برق و مخابرات در سطح شهرستان کنارک اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کنارک با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی از شهروندان خواست ضمن رعایت هشدار‌های پلیسی در صورت مشاهده موارد مشکوک سریعا با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 578081 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟