آتش سوزی در جنگل‌ها و مراتع کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش رکنا، عباس حسن زاده رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان بویراحمد گفت: ۶ آتش سوزی در جنگل‌ها و مراتع بویراحمد مهار شد.

عباس حسن زاده افزود: یک فقره آتش سوزی در منطقه "تنگ سریز" رخ داده که به پنج هکتار از جنگلها و مراتع این منطقه خسارت وارد شد.

او گفت: خسارت این آتش سوزی بیشتر پوشش مرتعی بود.

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان بویراحمد با بیان اینکه آتش سوزی دیگر در ارتفاعات آبشار یاسوج به وقوع پیوست و کمتر از یک هکتار از مراتع این منطقه دچار خسارت شد افزود: در جنگلهای روستای "پریکدان" نیز یک مورد آتش سوزی رخ داد که با تلاش نیروهای مردمی و منابع طبیعی به موقع مهار و خاموش شد.

حسن زاده بیان کرد: در منطقه "دلی اولادعلی مومن" زیر یک هکتار، "دلی بجک سپیدار" حدود ۲۰۰۰متر و" تنگ تامرادی" زیر یک هکتار آتش سوزی در جنگلها و مراتع اتفاق افتاد.

خطای انسانی علت آتش سوزی ها در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان بویراحمد با بیان اینکه علت این آتش سوزی ها خطای انسانی بود، افزود: نیروهای منابع طبیعی، نیروهای مردمی، دهیاران و آتش نشانی در مهار و خاموش کردن آتش سوزی ها کمک کردند.

حسن زاده بیان کرد: در مجموع با شش مورد، از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۷ مورد آتش سوزی در جنگل‌ها و مراتع شهرستان بویراحمد به وقوع پیوست.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 578045 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟