مراسم‌های عروسی و عزا در پاوه ممنوع  شد

به گزارش رکنا، ولدبیگی مدیر شبکه بهداشت و درمان پاوه گفت : متاسفانه آمار مبتلایان در شهرستان روز به روز در حال افزایش است و به همین دلیل جلسه ستاد مدیریت کرونا در فرمانداری شهرستان برگزار و تصمیمات جدیدی در این خصوص اتخاذ گردید.

او ضمن قدردانی از تصمیم ستاد استانی مدیریت کرونا برای ممنوعیت ورود مسافران به اورامانات خواستار همکاری کامل همه و به ویژه مردم گرامی برای اجرای کامل این مصوبه شد.

افزایش نظارت ها بر استان کرمانشاه

ولدبیگی در تشریح مصوبات ستاد مهم‌ترین تصمیمات اخذ شده را ممنوعیت برگزاری هر گونه مراسم عقد، عروسی و فاتحه خوانی در کل شهرستان، پلمب کلیه قلیانسرا‌ها و قهوه خانه‌های دارای قلیان، افزایش نظارت‌ها بر اماکن تهیه و توزیع و اماکن عمومی، لزوم فعالیت رستوران‌ها و کبابی‌ها فقط به صورت بیرون بر و تشکیل تیم‌های نظارتی بین بخشی جهت پایش میدانی ذکر کرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان پاوه ازبکارگیری همه ظرفیت‌های شهرستان به ویژه در شبکه بهداشت و درمان برای کنترل بیماری خبر داد و گفت : تمامی این اقدامات بدون همراهی مردم عزیز، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک در فضا‌های عمومی و پرهیز از هر گونه تردد غیر ضروری نتیجه بخش نخواهد بود .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 578039 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟