حادثه مرگبار در محور نائین / 2 کشته و 10 زخمی

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی شهرستان اردستان گفت: واژگونی یک دستگاه خودرو در محور نائین-اردستان موجب کشته شدن دو نفر و جراحت ۱۰ نفر شد.
سرهنگ غلامرضا هاشمی‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به بروز حادثه در محورهای مواصلاتی به شهرستان اردستان اظهار داشت: یک دستگاه خودرو صبح امروز چهارشنبه 28 خرداد با 12 سرنشین در محور نائین به اردستان مقابل روستای ظفرقند دچار واژگونی و دچار حادثه شد.

حادثه مرگبار در محور نائین اردستان با 2 کشته

وی با بیان اینکه این واژگونی خودرو سبب کشته و زخمی شدن سرنشینان خودرو مذکور شد، افزود: این واژگونی سبب کشته شدن دو نفر و مجروح شدن 10 نفر شد که توسط عوامل اورژانس و هلال‌احمر به بیمارستان شهید بهشتی اردستان منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان ضمن اشاره به علت وقوع این حادثه گفت: در این حادثه که برابر نظر کارشناس تصادفات پلیس راه به دلیل سرعت غیر مجاز و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه به دلیل سوار کردن سرنشین بیش از حد مجاز بود، واژگونی انجام شد.

وی ابراز داشت: دو نفر از سرنشینان در دم فوت کردند که با خودرو حمل جنازه به سردخانه منتقل و راننده و 9 نفر سرنشین دیگر به شدت مجروح شده که در بیمارستان شهید بهشتی شهرستان بستری شدند و تحت مداوا قرار گرفتند.

هاشمی‌زاده ضمن تاکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی به‌منظور حفظ سلامت سفر مسافران بیان کرد: امیدواریم که رانندگان با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی از داغدار شدن خانواده‌های چشم انتظار پیشگیری کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 577719 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟