ساماندهی پارک حاشیه‌ای در اولویت پلیس راهور تهران

به گزارش رکنا، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت صبح امروز در حاشیه تودیع و معارفه رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بعد از چهار سال تلاش سردار مهماندار در جایگاه ریاست پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، امروز بنا به درخواست خودش بازنشسته شد و با موافقت سردار هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا از امروز سردار محمدحسین حمیدی به سمت رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ منصوب شد.

وی افزود: در حوزه تهران بزرگ در بخش‌های مختلفی در رابطه با مباحث ترافیکی و راهنمایی و رانندگی مشکلاتی داریم. یکی از این موارد در بحث انضباط ترافیکی است که ما دچار اخلال هستیم.

پارک حاشیه‌ای یکی از اولویت‌های برنامه جدید پلیس راهور در تهران بزرگ

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: همچنین در آمدوشدها و گره‌های ترافیکی در بحث استفاده از موتور و تردد موتورسیکلت سواران، در مبحث پارک حاشیه‌ای و به طور کلی در مباحث پارک کردن خودروها در تهران دچار مشکل هستیم.

وی تصریح کرد: ساماندهی پارک حاشیه‌ای یکی از اولویت‌های برنامه جدید پلیس راهور در تهران بزرگ است که به صورت جدی و ویژه به این موضوع می‌پردازیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: همچنین ساماندهی موتورسیکلت سواران و استفاده درست از این وسیله نقلیه در دستور کار قرار دارد و باید مورد اهمیت قرار بگیرد.

وی در پایان گفت: ما با استفاده از موتورسیکلت مشکلی نداریم اما باید قوانین و مقررات به درستی انجام شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 577118 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟