تخریب پرخطر ساختمان ۶ طبقه خرمشهر

به گزارش رکنا، داوود دارابی شهردارخرمشهر گفت: صبح امروز حین تخریب ساختمان ۶ طبقه خرمشهر توسط شهرداری، یک ملک مسکونی در مجاورت این ساختمان، دچار ریزش سقف و خسارت به وسایل خانگی شد.

او با بیان اینکه بر اثر ریزش قسمتی از دیوار ساختمان ۶ طبقه، سقف این ملک تخریب شده، افزود: ساکنان ملک مذکور ۴ روز قبل و پیش از حادثه ریزش سقف، خانه خود را تخلیه کرده و در یک ساختمان که توسط شهرداری برای آنها رهن شده بود، اسکان یافتند.

مرمت قرار گرفتن ساختمان 6 طبقه تخریب شده

شهردار خرمشهر ادامه داد: ملک حادثه دیده، دارای بیمه حوادث است و پس از پایان پروژه تخریب ساختمان ۶ طبقه، مورد مرمت قرار خواهد گرفت.

دارابی با اشاره به اینکه در ملک تخریب شده، به طور غیر مجاز یک راه اتصالی به زیرزمین ساختمان ۶ طبقه ایجاد شده، تصریح کرد: دو ساختمان پرخطر در ضلع جنوبی و غربی ساختمان ۶ طبقه قرار دارند که تمهیدات لازم برای تخلیه و اسکان اهالی این دو ساختمان صورت گرفته است.

او در ادامه اظهار داشت : یکی از این دو ساختمان، تخلیه شده و دیگری نیز که سکونتگاه ۶ خانوار است، باید هرچه سریعتر با همکاری ساکنان آن تخلیه شود.

شهردار خرمشهربا اشاره به هزینه ۷۰۰ میلیون تومانی برای تخریب ساختمان ۶ طبقه، گفت: روند تخلیه و اسکان دو ساختمان مجاور ساختمان ۶ طبقه، ادامه پروژه تخریب این ساختمان را با توقف همراه کرده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 577061 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟