پلمپ یک واحد غیر مجاز تولید خوراک دام و طیور در جویبار

به گزارش رکنا، دکتر آقاجانی رئیس دامپزشکی شهرستان جویبار، گفت:در پی انتشار تبلیغات فعالیت یک واحد کارخانه خوراک دام و طیور در فضای مجازی کارشناسان و بازرسان بهداشتی دامپزشکی جویبار به محل اعزام و با مشاهده فعالیت غیر مجاز این واحد تولیدی نسبت به پلمپ و ارجاع پرونده به مراجع قضایی اقدام کردند.

او افزود: بر حسب قوانین بهداشتی دامپزشکی استفاده از آسیاب و میکسر و سایر ادوات مربوط به تهیه خوراک دام و طیور در واحد‌های پرورش ممنوع بوده و متصدی واحد باید خوراک را بصورت آماده و بسته بندی شده از واحد‌های مجاز و دارای پروانه بهره برداری از دامپزشکی و جهاد کشاورزی تهیه کند.

پلمب واحدهای متخلف در مازندران

آقاجانی گفت:کلیه واحد‌های دارای پروانه تحت نظارت دامپزشکی بوده و مسئولین فنی و بهداشتی بر روند تولید خوراک نظارت لازم را دارند و ممکن است برخی واحد‌های غیر مجاز با افزودن نهاده‌های خوراک غیر استاندارد در جیره غذائی دام و طیور سلامت آن‌ها را تهدید کنند.

رئیس دامپزشکی شهرستان جویبار، گفت: مرغداران خوراک خود را بصورت آماده و تهیه شده در کارخانجات خوراک بصورت لیبل دار (دارای مشخصات) تهیه کنند و از خرید آن از کارخانجات فاقد مشخصات پرهیز کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 577011 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟