مراکز اقامتی متخلف سرعین پلمب شد

به گزارش رکنا، سیدمصطفی محسنی، مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سرعین گفت: به منظور جلوگیری از برخی مشکلات و مسائل در ایام کرونا، براساس هدفگذاری‌های انجام شده مراکز اقامتی متخلف در سطح شهرستان سرعین پلمب می‌شوند.

او با اشاره به انجام نظارت‌های مستمر بر فعالیت مراکز اقامتی در سطح شهرستان بیان کرد: این اماکن و مراکز به صورت مداوم از تمامی جنبه‌ها مورد ارزیابی و بازرسی قرار گرفته و در صورت مشاهده مشکل و تخلفی هشدارهای لازم به متخلفان ارائه می‌شود تا نسبت به رعم مشکلات اقدام کنند.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سرعین استفاده از جارچی توسط مراکز اقامتی را ممنوع عنوان کرد و افزود: در روزهای اخیر تعدادی از اماکنی که به صورت غیرمجاز از جارچی در سطح شهر جهت پذیرش مسافر استفاده می‌کردند بنا به دستور کمیسیون نظارت بر اماکن اقامتی پلمب شدند.

پلمپ اقامتگاه ها به مدت یک ماه

محسنی با اخطار به مدیران اماکنی که اقدام به پذیرش گردشگر از طریق جارچی می‌کنند، تصریح کرد: در صورت استفاده از جارچی، بدون اغماض تمامی این اماکن برای بار اول به مدت یک ماه پلمب و در صورت استمرار این کار بار دوم سه ماه و بار سوم پروانه بهره‌برداری این اماکن تعلیق خواهد شد.

او گفت: «انتظار می‌رود صاحبان مراکز اقامتی در سطح شهرستان نهایت همکاری را در این حوزه داشته و از بروز هر گونه مشکل در راستای خدمات‌رسانی به مردم جلوگیری کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 576855 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟