تلاش برای خاموش کردن آتش سوزی جاده وردیج تهران

به گزارش گروه حوادث رکنا، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران ساعت 13:27 دقیقه ظهر روز گذشته در جریان آتش سوزی جاده وردیج قرار گرفت و بلافاصله با توجه به وسعت آتش سوزی، آتش‌نشانان ایستگاه های 68، 80، 109، 104، 16، 55 را به محل حادثه در حوالی بزرگراه شهید خرازی به سمت کرج، جاده وردیج اعزام کرد.

10 ساعت تلاش آتش نشانان برای مهار آتش سوزی فضای سبز در کرج

مهدی داوری مدیر عامل سازمان آتش نشانی تهران که در محل حادثه حضور یافته و بر عملیات آتش نشانان نظارت داشت، در مورد این آتش سوزی گفت: با توجه به گرمای شدید هوا و شرایط جوی، آتش سوزی از درختان و علف های خشک شروع شد و مساحتی در حدود 5 هکتار از حاشیه این جاده را فرا گرفت.

وی تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله پس از رسیدن به محل آتش سوزی با استفاده از چندین خاموش کننده دستی و ده ها وسیله آتش کوب به مهار و خاموش کردن شعله های آتش که زبانه های آن گاه به 5 متر هم می رسید، مشغول شدند.

داوری با اعلام این که اقدام سریع و عملیات همه جانبه آتش نشانان در مهار شعله های آتش مانع از گسترش بیشتر آتش سوزی شد، خاطرنشان کرد: این آتش سوزی سرانجام با تلاش 10 ساعته نیروهای آتش نشانی مهار و کاملا خاموش شد و همچنین از سرایت آن به درختان و فضاهای سبز اطراف ممانعت به عمل آمد.

مدیر عامل آتش نشانی در خاتمه تاکید کرد: خوشبختانه دراین حادثه به هیچ یک از کارگران فضای سبز و نیز افراد حاضر در جاده وردیج آسیب جانی نرسید و نیروهای آتش نشانی پس از مهار کامل این آتش سوزی و نیز لکه گیری آن، محل را جهت بررسی علل بروز این حادثه در اختیار مسئولین فضای سبز منطقه قرار دادند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

مهار آتش سوزی فضای سبز جاده وردیج در تلاش 10 ساعته

مهار آتش سوزی فضای سبز جاده وردیج در تلاش 10 ساعته

مهار آتش سوزی فضای سبز جاده وردیج در تلاش 10 ساعته

کدخبر: 576839 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟