دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی در ساوجبلاغ

به گزارش رکنا، سرهنگ علی سلیمانی، فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی در روستای عرب آباد خسروی حوزه کلانتری چهارباغ، تیمی متشکل از کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان و پایگاه اگاهی چهارباغ با توجه به اهمیت سرقت‌ها رسیدگی به موضوع و شناسایی سارقان را در دستور کار خود قرار دادند.

دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی با ۱۴ فقره سرقت درساوجبلاغ

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی گسترده و با انجام شگرد‌هایی خاص سرنخ‌هایی از سارقان به دست آوردند که مشخص شد یکی از سارقان از نگهبانان محلی آن منطقه بوده که با همدستی ۲ نفر از دوستانش اقدام به سرقت باغ و ویلا‌های منطقه می‌کنند.

سرهنگ سلیمانی گفت: ماموران پس از چندین روز اقدامات تخصصی و پلیسی، مخفیگاه سارقان ر در منطقه چهارباغ شهرستان ساوجبلاغ شناسایی کرده و با هماهنگی قضائی به محل حضور آنان اعزام شدند که در عملیاتی غافلگیرانه هر ۳ سارق را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

او با اشاره به کشف مقدار زیادی اموال مسروقه از مخفیگاه متهمان، افزود: متهم اصلی پرونده با توجه به این که کلید اکثر ویلا‌ها را جهت سرکشی و آبیاری در اختیار داشته، در زمان عدم حضور مالکان با همدستانش اقدام به سرقت از ویلا‌ها می‌کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: سارقان در بازجویی‌های پلیسی به ۱۴ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 576821 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟