بازداشت سارقان لوازم خودرو در تهران / اعتراف به 20 فقره سرقت

به گزارش رکنا، سرهنگ "محمود مالمیر" گفت: با توجه به افزایش سرقت لوازم خودرو در محدوده کلانتری و مراجعه شهروندان مبنی بر به سرقت رفتن لوازم خودرو جلسه ای در این رابطه تشکیل شد تا اینکه مشخص شد سارقین در ابتدای صبح و در نقاط حاشیه ای سرقت ها را انجام داده اند.

وی افزود: نقاط آلوده و شیوه و محدوده زمانی سرقت ها مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت و سرنخ هایی نیز در طی این تحقیقات به دست آمد و در بررسی های تکمیلی مشخص شد سارقان به وسیله یک 206 سفید رنگ به محل سرقت حاضر می شوند.

20  فقره سرقت در کارنامه سارقان لوازم خودرو در تهران

این مقام انتظامی با بیان اینکه سارق پلاک خودرو را در صحنه های سرقت می پوشاندند، گفت: گشت زنی های هدفمند ادامه تا اینکه ماموران روز گذشته شنبه، بیست و چهارم خرداد ماه در جنوب به شمال خیابان شیشه مینا خودروی مورد نظر را مشاهده و پس از حدود ده دقیقه تعقیب و گریز موفق به دستگیری سارقان شدند و هر دو متهم به کلانتری انتقال یافتند.

متهمان دارای سابقه کیفری

سرهنگ مالمیر با اشاره به اینکه تعدادی اموال سرقتی از قبیل: 25 جفت باند، 7 عدد پخش خودرو و 4 عدد باطری کشف شد، گفت: متهمان اظهار داشتند از خودرو های داخلی سرقت و در کمتر از 3 دقیقه موفق به سرقت از خودروهامی شدیم.

این مسئول انتظامی در رابطه با سوابق این سارقان گفت : این سارقان 33 و 49 ساله هر دو به مصرف مواد مخدر اعتیاد دارد و سارق 49 ساله سابقه دار بوده و در گذشته 7 سال حبس را تحمل کرده است و به تازگی از زندان آزاد شده است.

وی ابراز داشت: متهمان به 20 فقره سرقت اعتراف و اظهار داشت اموال مسروقه را به مالخران به ارزش ریالی کمتری از قیمت واقعی می فروختند.

به گفته سرهنگ مالمیر تعدادی از مال باختگان به کلانتری دعوت و اموال سرقتی را شناسایی کردند و هر دو متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 576768 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟