دستگیری قاچاقچی مواد مخدر با  270 کیلو گرم تریاک

به گزارش گروه حوادث رکنا، سردار "کیومرث عزیزی" فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر شرق استان تهران بر روی عوامل حمل و نقل مواد مخدر مشخص شد، افرادی قصد انتقال مقادیر زیادی مواد مخدر به وسیله یک دستگاه کامیون از جنوب کشور به استان اصفهان را دارند.

وی بیان کرد: بر این اساس، بلافاصله موضوع پس از تکمیل اقدامات اطلاعاتی به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان اطلاع داده شد و ماموران این استان به صورت نامحسوس اقدام به رصد و پایش خودروهای عبوری کردند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در ادامه بیان کرد: با اقدامات پلیسی و تبادل اطلاعات دو استان، یک دستگاه کامیون با مراقبت های نامحسوس وکنترل محورهای ورودی توسط عوامل مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان شناسایی و با رعایت کلیه جوانب و حقوق شهروندی طی یک اقدام سریع و به موقع خودرو مورد نظر توقیف شد.

این مقام انتظامی افزود: در بازرسی صورت گرفته از این خودرو 270 کیلوگرم تریاک که به طرز کاملا ماهرانه ای در کف قسمت کمپرسی با قرار دادن کفی کاذب جاسازی شده بود کشف و یک متهم نیز در این راستا دستگیر و پس از تشکیل پرونده به همراه مواد مکشوفه تحویل مراجع قضائی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

ابوفیاض حیدری

 

کدخبر: 574961 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟