ثانیه های وحشت برای 4 گمشده در کویر خوسف

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی خوسف گفت: چهار شهروند گمشده در کویر این شهرستان که بر اثر تشنگی و تاریکی شب جان آنها به خطر افتاده بود، توسط پلیس نجات یافتند.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کاظم صادقی اظهار داشت: شب گذشته مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کرد که چهار نفر از افراد بومی منطقه که برای جمع‌آوری گیاهان دارویی از منزل خارج شده‌ در کویر خوسف گرفتار شدند و راه را گم کرده‌اند و هیچ خبری از آنان در دست نیست که بلافاصله مأموران فرماندهی انتظامی خوسف برای امدادرسانی به افراد گم شده اعزام شدند.

4 گرفتار در کویر خوسف نجات یافتند

وی بیان کرد: مأموران با توجه به تاریکی هوا و کویری بودن منطقه با تشکیل چند تیم امدادرسانی مناطق کویری را پایش و رد مفقودشدگان را پیدا کردند و پس از چند کیلومتر ردزنی، چهار شهروند گرفتار شده در کویر را که بر اثر ضعف و بی‌آبی جان آنها به خطر افتاده بود نجات دادند.

فرمانده انتظامی خوسف افزود: مأموران بلافاصله اقدامات اولیه درمانی را برای افراد مفقود شده انجام دادند و پس از رفع تشنگی و عطش، آن‌ها را به شهرستان خوسف منتقل و به خانواده‌هایشان تحویل دادند.

وی با تاکید بر این که فلسفه وجودی پلیس خدمت‌رسانی صادقانه به مردم است؛ تصریح کرد: شهروندان قبل از تردد در مناطق کویری باید به تجهیزات ایمنی مجهز باشند و در صورت آشنایی نبودن با کویر بدون راهنما وارد این مناطق نشوند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 574948 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟