آتش سوزی هولناک یک خانه به دلیل نقص در اسپیلیت / در شیراز رخ داد

به گزارش رکنا،  در پی تماس شهروندان با سامانه 125 سازمان آتش نشانی مبنی بر آتش سوزی درمنزل مسکونی، ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز بلافاصله زنگ ایستگاه یک را به صدا درآورد و آتش نشانان را به بلوار جمهوری خیابان کوهستان اعزام کرد.

به محض رسیدن آتش نشانان به محل حادثه مشاهده شد که در یکی از واحد های یک ساختمان مسکونی چهار طبقه اسپیلیت بر اثر نقص فنی دچار آتش سوزی شده و شعله های آتش در حال سرایت به دیگر قسمت های منزل بود و حجم زیادی از دود منزل مسکونی را محاصره کرده بود .

اسپیلیت یک واحد مسکونی آتش به پا کرد

آتش نشانان پس از قطع برق و گاز محل حادثه و لوله کشی در طبقات وبا استفاده از دستگاه تنفسی خود را به شعله های سرکش آتش رساندند و در کمترین زمان ممکن آتش سوزی را مهار و کاملاً خاموش کرده و مانع سرایت آتش به قسمت های دیگر منزل مسکونی شدند.

خوشبختانه با توجه به اینکه ساکنان این واحد مسکونی با مشاهده شعله های آتش و دود متصاعد شده در نخستین ثانیه های این حادثه به محل امن پناه برده بودند این حادثه هیچ تلفات جانی و یا مصدومیتی در پی نداشت.

به توصیه کارشناسان سازمان آتش نشانی آتش گرفتن وسایل الکتریکی و لوازم خانگی خطرناک و حادثه ساز است از این رو اسپیلیت و لوازم خانگی خود را توسط شرکت ها و نصاب های مجاز کنترل نمایید تا از هرگونه آتش سوزی و حوادث ناگوارجلوگیری بعمل آید .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 574845 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟