دستگیری سارق سرقت های سریالی کاشان

به گزارش رکنا، با تلاش ماموران کلانتری۱۲ ولی عصر(عج) ، سارق حرفه‌ای محتویات داخل خودرو دستگیر و به ۵۸ فقره سرقت اعتراف کرد.

 سرهنگ پاسدار "علی قربانی" فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اعلام این خبر اظهار داشت : درپی وقوع سرقت‌های سریالی محتویات داخل خودرو های پراید در سطح شهر کاشان، مراتب به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

سارق خودروهای کاشان در چنگال قانون

وی در ادامه تصریح کرد: مأموران کلانتری۱۲ ولی عصر(عج) این شهرستان طی تحقیقات و بررسی‌های شبانه‌روزی و انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند سارق را شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضایی و پس از تعقیب و مراقبت در یک عملیات ضربتی دستگیر کنند.

این مقام انتظامی افزود : متهم در ابتدا سرقت‌های صورت گرفته را انکار، که پس از بازجویی‌های تخصصی و فنی پلیس، مشاهده شواهد و مدارک تاکنون به ۵۸ مورد سرقت محتویات داخل خودروهای پراید اعتراف و تحقیقات در این خصوص کماکان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی کاشان در خاتمه از مالکان خودروها خواست: از پارک خودروی خود در محل های تاریک و خلوت و نگهداری وسایل ارزشمند و مدارک در داخل خودرو خودداری و در صورت مشاهده هر گونه موضوع مشکوک بلافاصله با پلیس۱۱۰ تماس و موضوع را اعلام کنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 574487 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟