5 حادثه خونین و مرگبار در سمنان

به گزارش رکنا، مظفر محمد خانی  ضمن بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته پنج حادثه و تصادف رانندگی در محورهای مواصلاتی استان سمنان به وقوع پیوسته است، ابراز داشت: ساعت یک بامداد شب گذشته انحراف کامیونت هیوندای در کیلومتر ۴۲ محور شاهرود به دامغان مصدومیت یک نفر را به دنبال داشت که با حضور سه نیروی امداد و نجات پایگاه نعیم‌آباد عملیات رهاسازی انجام و مصدوم حادثه به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

وی بابیان اینکه واژگونی پژو ۴۰۵ ساعت ۲۳:۵۰ شب گذشته در کیلومتر ۱۶۷ محور سبزوار به میامی حادثه آفرید، افزود: با حضور پنج نفر از عوامل امداد و نجات میاندشت و سه‌راهی بی ارجمند آسیب‌دیدگی سه نفر را به همراه داشت که باید گفت متأسفانه در این حادثه یک نفر جان باخت.

وقوع 5 حادثه رانندگی در استان سمنان/ یک نفر جان باخت

مدیر عامل هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه واژگونی سمند ساعت ۱۵:۰۲ مورخ ۱۷ خرداد در کیلومتر ۷۴ محور دامغان-سمنان به وقوع پیوست، ابراز داشت: در این حادثه یک نفر مصدوم شد که با بالگرد اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافت.

محمدخانی بابیان اینکه واژگونی یک دستگاه چانگان ساعت ۱۷:۲۱ مورخ ۱۷ خرداد در کیلومتر ۷۱ محور دامغان به سمنان باعث آسیب‌دیدگی چهار نفر شد، تصریح کرد: با حضور سه نفر از عوامل پایگاه آهوان امدادرسانی انجام و مصدوم‌ها به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی افزود: واژگونی پژو ۴۰۵ ساعت ۱۸:۰۵ روز گذشته در کیلومتر ۱۷ محور فولاد محله به کیاسر مصدومیت دو نفر را به دنبال داشت که با حضور سه نفر از عوامل پایگاه فولاد محله امدادرسانی انجام و مصدومان به مراکز درمانی انتقال یافتند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 574481 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟