کشف ۶ هزارلیتر الکل طبی قاچاق در دماوند

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ حسین فاضلی فرمانده انتظامی شهرستان دماوند اظهار کرد: در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا، ماموران پلیس آگاهی شهرستان دماوند با اشرافیت کامل بر حوزه استحفاظی و طی کنترل عبور و مرور محموله‌های باری به سمت استان مازندران به یک دستگاه خاور مشکوک و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند افزود: پس از توقف خاور و بررسی بار آن توسط ماموران پلیس آگاهی مشخص شد که خودروی مذکور حامل ۱۹۸۰ بطری یک لیتری اتانول ۷۰ درصد و ۳۹۶۰ بطری اتانول ۹۶ درصد فاقد مدارک معتبر و قانونی است.

ارزش ریالی کشفیات

او گفت: با بررسی کارشناسان ارزش ریالی این محموله ۴ میلیارد ریال برآورد شده که حسب دستور مقام قضائی با توجه به وضعیت هشدار ویروس کرونا در استان مازندران و نیاز آن استان به مواد فوق تحویل اداره بهداشت آن استان شد.

سرهنگ فاضلی با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالا ضامن امنیت و توسعه اقتصاد ملی است افزود: برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان کالا ازماموریت‌های خطیر نیروی انتظامی بوده و قاچاقچیان و عوامل ناامنی باید بدانند ماموران جان بر کف پلیس، چشم بیدار وگوش شنوا در اقصی نقاط کشور هستند و همیشه فرصت سودجویی را از آنان خواهند گرفت.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 574237 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟