دستگیری سوداگرمرگ و  سارقان خانه در آبدانان

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد سلیمی زاد فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان  اظهار داشت : در راستای طرح پاکسازی نقاط آلوده شهرستان ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، فردی را که در زمینه توزیع و فروش موادمخدر فعالیت داشت را شناسایی کردند.

او افزود : ماموران طی هماهنگی با مقام قضائی و در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر و مقادیری موادمخدر ازنوع انواع مختلف از وی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان، خاطر نشان کرد : متهم با تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ سلیمی زاد از شهروندان خواست : هشدار‌ها و توصیه‌های پلیسی را جدی بگیرند و در صورت فعالیت افراد در امر مواد مخدر، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

دستگیری سارقان منازل در آبدانان

فرمانده انتظامی آبدانان از شناسایی و دستگیری ۲ سارق منزل در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد سلیمی زاد گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهرستان، موضوع در دستور ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ۲ سارق را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ سلیمی زاد، بیان داشت:متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس، به دو فقره سرقت از منزل مسکونی اعتراف کرد.

فرماندهی انتظامی آبدانان ضمن تقدیر و قدردانی از همکاری خوب مردم با نیروی انتظامی از شهروندان خواست: با برقراری تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ و ارائه اخبار و اطلاعات درست و به موقع، پلیس را در انجام ماموریت‌های محوله همراهی کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 574143 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟