توقیف کامیون حامل 10 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در تهران

 به گزارش رکنا،  سرهنگ "خلیل احمدی" اظهار کرد: با دریافت گزارش مردمی مبنی بر تردد خودروهای مشکوک و ایجاد سرو صدا در کارگاهی در محدوده خاورشهر بررسی موضوع در دستور تیمی از ماموران تجسس کلانتری خاور شهر قرار گرفت و ماموران به نشانی اعلامی اعزام شدند.

 

وی گفت: با مراجعه ماموران در محل مشاهده کردند چندین کامیونت و نیسان تانکردار در حال خارج شدن از داخل کارگاه می باشند و سر و صدای این خودرو ها برای ساکنین ایجاد مزاحمت کرده است.

دستگیری قاچاقچیان سوخت در تهران

این مقام انتظامی افزود: ماموران اعزامی تحقیقات پلیسی را آغاز و دریافتند به طور مستمر تانکرهای کشنده حامل بار گازوئیل به این کارگاه وارد و پس توقف تعدادی وانت تانکر دار و کامیونت به کارگاه مراجعه و محموله تانکر کشنده را به محل های مشخصی انتقال می دهند.

رئیس کلانتری ۱۷۷ خاورشهر گفت: با تایید خبر و تکمیل تحقیقات اولیه، با هماهنگی مقام قضائی دستگیری متهم و یا متهمان در دستور کار قرار گرفت و مراقبت های ویژه آغاز شد تا اینکه روز گذشته یک تانکر کشنده حامل سوخت وارد کارگاه شد و ماموران قبل از مراجعه وانت بارها وارد عمل شدند و راننده تانکر و کارگری که در داخل کارگاه محموله سوخت حضور داشت، دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه تانکرکشنده حامل بار 100 هزار لیتر سوخت قاچاق گازوئیل نیز توقیف شد، گفت: هر دو متهم و تانکر توقیف شده برای تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ قرار گرفتند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 573817 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟