مرگ تلخ 4 اصفهانی در حوادث جاده ای

چهار تن در جاده‌های اصفهان جان باختند

به گزارش رکنا،  سرهنگ حسین پورقیصری روز پنجشنبه اظهارداشت:به رغم تذکرهای متعدد پلیس مبنی بر خودداری از رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی، روز گذشته چهار فقره واژگونی خودروها در محورهای مواصلاتی استان رخ داد که هر کدام از آنها منجر به جان‌باختن یک نفر از سرنشینان شد.

وی ادامه داد:این واژگونی‌ها روز گذشته و بر اثر خستگی و خواب آلودگی رانندگان در محورهای خور، اردستان، محور قدیم اصفهان تهران (میمه) و نزدیک پل خورزوق و بوقوع پیوست.

رییس پلیس راه استان اصفهان افزود: با توجه به گرمای هوا، خستگی و خواب آلودگی بر رانندگان مستولی می‌شود و باید به پس از هر ۲ ساعت رانندگی، ۱۵ دقیقه استراحت کنند.

4 نفر در جاده‌های اصفهان جان باختند

وی با اشاره به اینکه سفرها از بعداز ظهر سه شنبه در محورهای مواصلاتی استان افزایش پیدا کرده است خاطرنشان کرد: در زمان حاضر ترافیک در مسیرهای اصفهان به سمت غرب شامل چادگان و تیران، همچنین به سمت اصفهان به شهرکرد و اصفهان به سمت شهرضا و سمیرم پر حجم است.

سرهنگ پورقیصری اضافه کرد: کلیه عوامل پلیس راه در محورهای مواصلاتی استان مستقر هستند و با تخلفات حادثه ساز برخورد جدی بعمل خواهند آورد.

وی گفت: رانندگان و هم استانی‌های عزیز تذکرها و توصیه‌های مسوولان بهداشتی را جدی بگیرند و برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا از سفرهای غیر ضروری و تفریحی خودداری کنند و در صورت الزام به سفر، رعایت سرعت مطمئنه را داشته و از سبقت و سرعت غیر مجاز پرهیز کنند.

رییس پلیس راه استان اصفهان با اشاره به اینکه تمام سرنشینان ملزم به بستن کمربند ایمنی هستند بیان کرد: به رانندگان توصیه می‌کنیم که در هنگام رانندگی از استفاده از تلفن همراه خودداری کنند و با توجه به وجود ترافیک در برخی از محورهای استان باید صبر و حوصله به سفر خود ادامه دهند.

وی با اشاره به لزوم مدیریت زمان برگشت از سفر تصریح کرد: این سفرها به تدریج صورت گرفته و از رانندگان تقاضا داریم با مدیریت زمان برگشت خود، از موکول کردن آن به بعد از ظهر فردا و آخرین روز تعطیلات سه روزه خودداری کنند و در صورت امکان فردا صبح و یا شنبه اقدام به بازگشت از سفر کنند.

استان اصفهان دارای ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه شامل ۳۹۹ کیلومتر آزاد راه، یکهزار و ۶۵۹ کیلومتر بزرگراه، ۲ هزار و ۷۹۱ کیلومتر راه همسنگ و ۲۹ کیلومتر آزاد راه است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 573694 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟