انفجار یک کارگاه نجاری در گلستان

به گزارش رکنا ، محمد سلگی رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرگلستان باتاکید بر آمار حوادث ناشی از عدم رعایت نکات ایمنی، عنوان داشت: بر اثر انفجار هولناک یک بشگه مواد قابل اشتعال قسمتی از سقف یک کارگاه نجاری در گلستان فرو ریخت.

وی در ادامه با بیان اینکه این حادثه به دلیل بی‌احتیاطی در نگهداری مواد قابل اشتعال رخ داد، تصریح کرد: مأموران سازمان آتش‌نشانی شهرگلستان در جریان این حادثه جان ۳ نفر را از میان آتش نجات دادند.

سقف کارگاه فرو ریخت

سلگی در رابطه با خسارات مالی و جانی حاصل از این انفجار، اظهار داشت: خوشبختانه این حادثه هیچگونه مصدوم یا کشته‌ای درپی نداشت اما شدت انفجار که باعث فرو ریختن سقف کارگاه و وارد شدن خساراتی به لوازم آن شد در یک کیلومتری این کارگاه احساس شد.

وی درپایان باتوجه به اهمیت رعایت اصول ایمنی در استفاده و نگهداری از مواد قابل اشتعال و وسائل گرمایشی، خاطرنشان کرد: در طول سال تعداد قابل توجهی از حوادث نظیر انفجار و آتش‌سوزی به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی توسط شهروندان می باشد.

درپایان لازم به ذکر است که گویا متصدیان کارگاه‌ها و کارخانه‌های تولیدی و صنعتی شهرستان بهارستان علاقه‌ چندانی به رعایت نکات ایمنی ندارند و نیاز است تا مسئولین بهارستانی بر روی فعالیت این واحدها در این خصوص نیز نظارت نمایند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 573315 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟